Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Skolotāja grāmata. 8. nodaļa. Skaitļu pasaulē. 4. pielikums. Diktāts ar uzdevumu. Karalienes Elvīras bankas. Fragments no M. Cielēnas darba ”Mammas, tēti un citi”. Metodiskie ieteikumi. 95. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 4. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata
Mācību joma
Komata lietošana
,
Leksikoloģija un semantika
,
Lielie sākuma burti
,
Pareizrakstība un pieturzīmes
,
Punkta lietošana
,
Stāsts
,
Tekstveide
,
Vienlīdzīgi teikuma locekļi (kas un kas?)
Valodas līmenis
B1
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi
,
Profesijas un nodarbes
,
Veselība un medicīna
Valodas prasme
Klausīšanās prasme
,
Rakstītprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Cielēna Māra
,
Marševska Iveta
,
Neilande Svetlana
,
Pamiljane Laima
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Metodiskais līdzeklis
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Skolotāja grāmata. 1. nodaļa. Varu, protu, uzdrīkstos… 2. pielikums. Klausīšanās teksts. Latviešu tautas pasaka ”Eža kažociņš”. Metodiskie ieteikumi. Teksta fragmenti sakārtošanai pareizā secībā. 19., 20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 2. nodaļa. Rudens klāt! 13. pielikums. Pārbaudes darbs. 1. uzd. Ieraksti tekstā par rūķīti Herbi trūkstošos vārdus atbilstoši dzirdētajam! (Klausīšanās teksts 44. lpp.) 42. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
7. nodaļa. Kas tu būsi? Es būšu… Profesiju pasaulē. 125. uzd. 1.-4. Veido un pieraksti interviju ar skolas darbinieku par viņa pienākumiem, patīkamo un netīkamo darbā! 124. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3. nodaļa. Iepazīsimies! Mēs esam kaimiņi! Tur, ziemeļos… 34. uzd. 1., 2., 4. „Norvēģijas Ceļveža” teksts par vikingiem: Izraksti īpašvārdus! 34., 35. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt