Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Uzdevumi nedēļas nogales skolām. 2.4. Apsveicam vārdadienā! 4.1.-4.2. Teksts un izpratne par valsts svētkiem. 83.-84. lpp.
Resurss
Latviešu valodas mācību un pārbaudes uzdevumi diasporas nedēļas nogales skolām 10–12 gadus veciem bērniem. 75 stundas. Darba lapas
Mācību joma
Ciešamā kārta
,
Ciešamās kārtas pagātnes (-ts, -ta)
,
Lāčplēša diena (1919. g. 11. novembris)
,
Lāčplēsis
,
Latvijas valsts dibināšana (1918. g. 18. novembris)
,
Skaitļa vārdu savienojumi (gadskaitļi)
,
Stāstījuma teikums (.)
Valodas līmenis
B1
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Dažādi svētki
,
Kalendārs, laiks, diena, mēnesis, gads
,
Latvija, cilvēki, notikumi
,
Skaitļi
,
Valstis, tautas un valodas
Valodas prasme
Lasītprasme
Autors
Dambe Zaiga
,
Zdanovska Ināra
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
7. Iepirkšanās, apģērbs, mode. 7.1. Lūdzu, nopērc! 5. uzd. 5.1. Par daudz…, par maz… Aprēķini un pastāsti atbilstoši attēlā redzamajam: Kādas preces var nopirkt par norādīto summu? Izmanto dotās frāzes! 35. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāju lapa uzdevumam nedēļas nogales skolām. 2.4. Apsveicam vārdadienā! 7.1. Teksta “Fazāna viesības” klausīšanās un izpratne. 93. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. Latvija – zeme, kurā es dzīvoju. 4.3. Es lasu un rakstu latviski. 6. Lasi Vitauta Ļūdēna dzejoļa “Laimiņas valoda” fragmentu un pastāsti par redzamo attēlu! 88. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. Paņemu plaukstā un apmīļoju. 4.1. Latvija – Sprīdīša laimīgā zeme. 5. uzd. 5.1., 5.2., 5.3. Lasi A. Bārdas dzejoli “Es brīnos”! Pastāsti: kas dzejniekam šķiet skaists un neparasts! Raksturo dzejoļa noskaņu! 82. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt