Vērtības. Māksla. Kas ir mākslinieks? Vingrinājums “Es esmu mākslinieks”. Lasi un turpini P. L. Kolinsas dzejoli “Es esmu mākslinieks, kad es…” 48. lpp.
Mācību joma
1. persona (es, mēs), Apstākļa palīgteikums (kur? kā? u.c.), Daba un ģeogrāfija, Darbības vārds, Īstenības izteiksme (ir), Latviešu valoda, Personības veidošanās, identitāte, Salikts pakārtots teikums, Salikts teikums, Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, Tekstveide, Vēsture un sociālās zinībasIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Esošais un neesošais. Valoda. Klusēšana un klusums. Vingrinājums “Kad, kur un kāpēc cilvēki klusē?”. Klusēšanas situāciju analizēšana. Mērķi; personības ieguvums: analizēt un interpretēt; metodiskie ieteikumi. Informācija par klusuma metaforisko un semantisko nozīmi. 66. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Vēsture. Noziegums un sods. Vingrinājums “Atziņas no senebreju likumiem”. Jautājumi pārrunām “Likumi”. 18. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv