Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Vēsture. 19. gs. otrā puse un 20. gs. sākums. 1905. gada revolūcija: zaudējumi un ieguvumi
Resurss
Mācāmies latviešu valodu! (13–14 gadi)
Mācību joma
1905. gada revolūcija, boļševisms
,
Kultūrvēsturiski nozīmīgas reālijas
,
Latviešu valoda
,
Muižas, muižkungi, zemnieki
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B1
,
B2
Vecums
13-14 gadi
Temats
Latvija, cilvēki, notikumi
Valodas prasme
Lasītprasme
Autors
Autoru kolektīvs
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Interaktīvs mācību līdzeklis
,
Izpratne (jautājumi)
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne
valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
4.maijs. B1. Skolotājiem un vecākiem. Leksika un lasīšana. Trešā tautas atmoda un Dziesmotā revolūcija. 2. uzd. Teksts un termini. Nosaki apgalvojuma pareizību! 7.–8. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, www.visc.gov.lv
Jaunie laiki – 18. un 19. gs. pirmā puse. Notikumi, personas un reālijas. Savieto teikumus ar atbilstošajiem attēliem! 4. lpp. Atbildes 10. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, www.visc.gov.lv
Jaunie laiki – 18. un 19. gs. pirmā puse. J.G. Herders (1744-1803). Dzīve un darbība. Nosaki apgalvojuma pareizību atbilstoši informācijai tekstā! 7. lpp. Atbildes 10. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, www.visc.gov.lv
Latvijas valstiskās neatkarības atjaunošana. Atmodas laika TV raidījums “Labvakar, Latvija!”. Ievieto tekstā atbilstošo no dotajiem fragmentiem! 10. lpp. Atbildes 16. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, www.visc.gov.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt