Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
3. nod. “Bērnības pasaulē”. 28. uzd. Vizma Belševica “Bille (fragm.)”. Teksta konspektēšana, analīze. Situācijas noskaņa, traģikomisms, izmantotie frazeoloģismi. 49.-52. lpp.
Resurss
Literatūra 7. klasei: Vērtību pasaule
Mācību joma
Belševica Vizma
,
Bille
,
Brīvvalsts laiks (1918-1939)
,
Frazeoloģismi
,
Kultūra
,
Kultūrvēsturiski nozīmīgas reālijas
,
Latviešu valoda
,
Leksikoloģija un semantika
,
Literatūra
,
Romāns
,
Tēlainās izteiksmes līdzekļi
,
Vēsture un sociālās zinības
Valodas līmenis
B1
,
B2
,
C1
Vecums
13-14 gadi
,
15-17 gadi
,
18+
Temats
Ģimene, radi, draugi
,
Veselība un medicīna
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Belševica Vizma
,
Kalve Aija
,
Stikāne Ilze
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
6. nod. “Prāta un sirds saspēle”. 39. uzd. A. Sakse “Magnolija” (3 fragm.). Tēla īpašību un rīcības motivācijas raksturojums. Pasakas notikumu prognozēšana, pamatdoma. Salīdzinājumu izmantojums tekstā. 76.-82. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, valoda.lv
3. nod. “Bērnības pasaulē”. 30. uzd. Viks “Pāri zaļajiem viļņiem (2. fragm.)”. Bērnības atmiņas par mācīšanos braukt ar divriteni, attiecības ar tēvu. Stāsta plāns. Valodas līdzekļu lietojums. Vietvārdi. 54.-58. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, valoda.lv
4. nod. “Problēmu virpulī”. 34. uzd. Anna Skaidrīte Gailīte “Patrīcijas dienasgrāmata” (1. fragm.). Dažādu personu attieksmes izvērtējums. Stāsta notikumu prognoze. 61.-63. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, valoda.lv
2. nod. “Piedzīvojumu varā”. 22. uzd. M. Rungulis “Zaļā menca. Ella un vardes”, fragmenti. Stāsta notikumu gaitas konspekts, sižeta kompozīcijas shēma. Situāciju, savu izjūtu raksturojums. Stāsta attēlojums komiksā. 33.-39. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt