Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
5.nod. K. Skalbe “Pasaka par vērdiņu”. Uzdevumi lasīšanas laikā. 2.1. uzd. Teksta klausīšanās un sadaļu virsrakstu izvēle. Pareizās atbildes. 63. lpp.
Resurss
Ko pasaka pasaka? Skolotāja grāmata
Mācību joma
Kultūra
,
Latviešu valoda
,
Literāra pasaka
,
Literatūra
,
Livonija (13.-16.gs.)
,
Saimniecība un ražošana
,
Skalbe Kārlis
,
Vēsture un sociālās zinības
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
15-17 gadi
,
18+
Temats
Darbnīca, darbarīki, instrumenti
,
Ģimene, radi, draugi
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Mājas, dzīvesvieta
,
Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi
,
Profesijas un nodarbes
,
Telpas, iekārtojums, saimniecība
,
Vērtības, ētika
Valodas prasme
Klausīšanās prasme
,
Lasītprasme
Autors
Briedis Raimonds
,
Silova Rita
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Metodiskais līdzeklis
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
4.nod. R. Blaumanis. “Velniņi”. Pirmslasīšanas uzdevumi. 1.3. uzd. Ikdienas darbi latviešu zemnieku sētā 19.gs.: darbības vārdu savietošana ar atbilstošu lietvārdu. Pareizās atbildes. 52. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4.nod. R. Blaumanis. “Velniņi”. Pēclasīšanas uzdevumi. 8.3.3. uzd. Velniņu nedarbi. Nosaki teikumam piemērotas nozīmes darbības vārdu ar atbilstošu priedēkli! Pareizās atbildes. 57. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3.nod. Latviešu tautas pasakas. Papildu uzdevumi. 9.1.-9.3. uzd. Folkloras krātuve un Dainu skapis. Latviešu folkloras vienību daudzuma izpētes tabula ar pareizajām atbildēm. 45. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3.nod. Latviešu tautas pasakas. Pēclasīšanas uzdevumi. 5.5.-5.8. uzd. Pasakas “Sudraba, zelta un dimanta zirgs” valodas izpēte. Cilvēku raksturojums ar dzīvnieku īpašībām. 44.-45. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt