Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
5.nod. K. Skalbe “Pasaka par vērdiņu”. Pēclasīšanas uzdevumi. 3.1. uzd. Pasakas satura un formas izpēte: sižeta veidojums un notikumu saistība. 63. lpp.
Resurss
Ko pasaka pasaka? Skolotāja grāmata
Mācību joma
Kultūra
,
Latviešu valoda
,
Literāra pasaka
,
Literatūra
,
Livonija (13.-16.gs.)
,
Saimniecība un ražošana
,
Salikts teikums
,
Skalbe Kārlis
,
Tekstveide
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
15-17 gadi
,
18+
Temats
Darbnīca, darbarīki, instrumenti
,
Ģimene, radi, draugi
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Mājas, dzīvesvieta
,
Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi
,
Profesijas un nodarbes
,
Telpas, iekārtojums, saimniecība
,
Vērtības, ētika
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Briedis Raimonds
,
Silova Rita
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Izpratne (jautājumi)
,
Metodiskais līdzeklis
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
7.nod. I. Ziedonis “Dzeltenā pasaka”. Pirmslasīšanas uzdevumi. 1. uzd. Autora spēles prieks un rotaļīgums – valodas triki. 81. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1.nod. Leģendas. Indriķa Livonijas hronika. Uzdevumi lasīšanas laikā: 17.1.-17.2. uzd. Tekstam atbilstošu vārdu ievietošana teikumos. Pareizās atbildes. 21. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2.nod. G. F. Stenders. “Gailis”. Papildu uzdevumi: 9.5. uzd. Vajadzības izteiksmes veidošana Stendera tekstos un mūsdienās. Baušļu pārveidošana mūsdienu vajadzības izteiksmē. 38. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
7.nod. I. Ziedonis “Dzeltenā pasaka”. Pēclasīšanas uzdevumi. 7.3.1.-7.3.3. uzd. Pagātnes divdabji un to locīšana. Ieraksti teikumos trūkstošo vārdu par Velna puikas darbībām atbilstoši “Melnās pasakas” tekstam! Pareizās atbildes. 83. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt