Jaunie laiki – 18. un 19. gs. pirmā puse. Latviešu portretējums G.F. Merķeļa “Latviešos”. Nosaki tekstam atbilstošos apgalvojumus! 9. lpp. Atbildes 10. lpp.
Mācību joma
Amatniecība, Apgaismības laikmets, Kultūra, Kultūras personības, Kultūrvēsturiski nozīmīgas reālijas, Latvieši, Latviešu valoda, Latvijas teritorija 13.gs.-19. gs. I puse, Latvijas teritorija Krievijas sastāvā, Literatūra, Merķelis Garlībs Helvigs, Publicistika, periodika, Vēsture un sociālās zinībasTemats
Apģērbs, apavi, rotaslietas, mode, Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide, Darbnīca, darbarīki, instrumenti, Ģimene, radi, draugi, Izglītība un skolas, Jūtas, emocijas, Ķermenis, izskats, īpašības, Latvija, cilvēki, notikumi, Profesijas un nodarbes, Telpas, iekārtojums, saimniecība, Valstis, tautas un valodas, Vērtības, ētikaValodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Nyet, Nyet, Soviet! Politiskie protesti un demonstrācijas ārpus Latvijas 1945-1991. Latviešu politiskā darbība trimdā: līdzīgi domājošo pulcēšanās. Savāc domubiedrus!
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, nyet-nyet-soviet.lapamuzejs.lv
Ceļvedis pedagogiem darbam ar reemigrantu bērniem. Ieteikumi pedagogiem reemigrantu bērnu iekļaušanai mācību vidē. Dzīves un mācību vides atšķirības. Apjukumu radošie faktori un ieteikumi palīdzībai reemigrējušajām ģimenēm. Izglītības pieredze Latvijā un ārvalstīs: pamatskolas Anglijā; izglītība Vācijā; skolēni no arābu zemēm. 1.–48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv