Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Andrejs Pumpurs. Daiļrades pazīmes. Pārrunas par dzimtenes mīlestību un ticību tautas nākotnei mūsdienās un Pumpura laikā. Folkloras motīvu skaidrojums. Eposa raksturojums.. 36. lpp.
Resurss
Satikšanās literatūrā 2: Skolotāja grāmata
Mācību joma
Dzeja
,
Eposs
,
Folklora
,
Jaunlatviešu kustība
,
Lāčplēsis
,
Latviešu valoda
,
Literatūra
,
Nacionālās atmodas kustība 19. gs. II pusē
,
Pumpurs Andrejs
,
Tautiskais romantisms
Valodas līmenis
B1
,
B2
,
C1
Vecums
13-14 gadi
,
15-17 gadi
,
18+
Temats
Latvija, cilvēki, notikumi
,
Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi
,
Vērtības, ētika
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Freimane Elisa
,
Krieķis Andris
,
Pumpurs Andrejs
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Metodiskais līdzeklis
,
Teksts
,
Temata izklāsts, teorija
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Auseklis. “Gaismas pils”. Teksta leksisko elementu un ietverto simbolu izpratne un analīze. 2. uzdevums. Kora dziesmas mūzikas, melodijas un ritma izpēte. Pils augšāmcelšanas iztēlošanās. Vizuālo dzejoļa ainu ilustrēšana. 29.-31. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Rainis. Lugas “Zelta zirgs” pārstāsts un fragmenti. Teksta izpratne. Cīņa par sevis attīstīšanu. Cīņa par valsts izveidošanu. Teksta analīze un secinājumi. 1.1-1.18. uzdevums 96.-108. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Eduards Veidenbaums. Temata padziļinājums. Dzejolis “Ar šās zemes varenajiem”. Kristus tēls. Cilvēka dzīves jēgas meklējumu atspoguļojums. 63.-64. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Auseklis. Informācijas kopsavilkums: Autora vēsturiskā un šodienas nozīme. Gaismas pils simbolikas izmantojums mūsdienās. Gunārs Birkerts, saites ar Gaŗezera nometni ASV. Latvijas Nacionālās bibliotēkas ēka; skolu simbolisms. 32. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt