Kad vasara pagājusi. 1.2. Noklausies teikumus! Maini doto vārdu formas tā, lai veidotos teikumi!
Mācību joma
Darāmās kārtas pagātnes (-is, -usi), Darāmās kārtas tagadnes (-ošs, -a), Darbības vārds, Divdabis, Īpašības vārds, Īstenības izteiksme (ir), Latviešu valoda, Lietvārds, Literatūra, Noteiktā galotne (-ais, -ā), Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, Teikuma locekļu saistīšana, Vārdu kārtība teikumā, Vienkāršs teikumsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Audiomateriāls, raidieraksts, Darbalapa, uzdevums, Interaktīvs mācību līdzeklis, Izpratne (jautājumi), TekstsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
4. nodaļa. Vienatnē un attiecībās. 4.1. Es un mēs kopā. 1. uzd. 1.3.–1.7. Dž. Hanas darba „Visiem zēniem, kurus esmu mīlējusi” fragments par māsu attiecībām. Teksta izpratnes jautājumi. Analizē nelokāmos vārdus, to vārdšķiru un lietojuma nozīmi! 62., 63. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Tradīcijas. Kaspars un Sanda iepazīst senos mūzikas instrumentus. Apgūsti mūzikas instrumentu nosaukumus!
Uz materiālu
Video fails, maciunmacies.valoda.lv
Pārbaudes uzdevumi tematam “Es un ģimene”. 1. Ģimenes locekļa apraksts. 8. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv