Valodas un satura integrēta apguve. CLIL termina skaidrojums. Tā saturs, mērķis. Tematu izvēršana valodas apguvē. Valodas izmantošana satura apguvē (instruments, mērķis, saziņas rīks). Žanrā (runā, rakstos) balstīta mācīšana. CLIL formas skolā. 6’20” – 45’55”
Resurss
Metodikas skola ''Pupa"Autors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Georgs Mancelis. Valodnieks, teologs. Vecās ortogrāfijas pamatlicējs, pirmās vācu–latviešu vārdnīcas sastādītājs, pirmo lingvistisko piezīmju par latviešu valodas rakstību, fonētiku un morfoloģiju autors. Dzīves gājuma apraksts, attēli, nozīmīgākie darbi.
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, www.lingvistiskakarte.lv
Svinam svētkus! Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 1. Latvijas simboli. 81.lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Sepo Suhonens. Valodnieks, pedagogs. Somugristikas speciālists un lībiešu valodas pētnieks. Ieguldījums lībiešu valodas materiālu vākšanā un publicēšanā, aizguvumu pētniecībā un lībiešu – latviešu valdas kontaktu pētīšanā. Dzīves gājuma apraksts, attēli, nozīmīgākie darbi.
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, www.lingvistiskakarte.lv