10. Kurš var palīdzēt? G cilne. Pieteikuma anketa. Klausies tekstu un aizpildi anketu atbilstoši!
Resurss
Atvērsim vārtus!Autors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Audiomateriāls, raidieraksts, Darbalapa, uzdevums, Interaktīvs mācību līdzeklis, Izpratne (jautājumi), TekstsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.13. Vizītkaršu veidošana. Vizītkartes ”Ceļojums grādu tīklā” veidošana. Dabaszinību mācību joma. Skolēna darba lapa. 3. uzd. Veido kāda dabas objekta vizītkarti; iekļauj norādīto informāciju! 224. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.14. Apzinātas starppriekšmetu saiknes veidošana sociālkultūras kompetences attīstīšanai. Starppriekšmetu saiknes piemērs „No Lielvārdes jostas līdz binārajam kodam”. Matemātikas mācību joma. Praktiskais darbs. Skolēna darba lapa. 3. variants. 2. uzd. Pēc binārajā sistēmā kodētiem skaitļiem nosaki, ko simbolizē rakstu zīme Ūsiņš! 245. lpp. Atbildes 247. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.13. Vizītkaršu veidošana. Vizītkartes ”Ceļojums grādu tīklā” veidošana. Dabaszinību mācību joma. Skolēna darba lapa. 2. uzd. Nosaki objektus pēc to dotajām koordinātām! 224. lpp. Atbildes (Ziemeļeiropas dabas objekti). 225. lpp
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv