Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Vārdu grupas. Antonīmu definīcija. 25.uzd. 1.–4. Ieraksti latviešu tautas mīklās tukšajās vietās pasvītrotā vārda antonīmu! Atmini mīklas! 28., 29. lpp.
Resurss
Leksikoloģija un frazeoloģija 7.–9. klasei
Mācību joma
Apstākļa vārds
,
Daba un ģeogrāfija
,
Darbības vārds
,
Leksikoloģija un semantika
,
Lietvārds
,
Mīklas
,
Salikts teikums
,
Sinonīmi/antonīmi
,
Vienkāršs teikums
,
Vienlīdzīgi teikuma locekļi (kas un kas?)
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
13-14 gadi
,
15-17 gadi
Temats
Kalendārs, laiks, diena, mēnesis, gads
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Telpas, iekārtojums, saimniecība
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Cekule Dace
,
Knohenfelde Dzintra
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Leksikas slāņi. Neitrālā un ekspresīvā leksika. Vienkāršrunas vārdu definīcija. 45.uzd. 2.,3. Atrodi M.Dobeles stāsta “Nepareizas dzīves skola” fragmentā vienkāršrunas vārdus! Skaidro izcelto izteicienu nozīmi! 50., 51. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Frazeoloģismi. 90.uzd. 1.–6. Jauniešu vasaras darbi un draudzības. Atrodi frazeoloģismus M.Runguļa stāsta “Divdabis” fragmentā! Skaidro to nozīmi! Atrodi tekstā barbarismu, žargonismu, terminu un profesionālismu! 104., 105. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Frazeoloģismi. 91.uzd. 1.–5. Skaidro latviešu, angļu un krievu valodas frazeoloģismu ekvivalentu nozīmi! Raksti par frazeoloģismu nozīmes izpratnes nepieciešamību dažādās valodās! 105., 106. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Frazeoloģismi. Frazeoloģismu definīcija. 87.uzd. 1.–5. Savieto skaidrojumu ar atbilstošo no dotajiem frazeoloģismiem! Uzraksti situācijas to lietojumam! 100.,101. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt