Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
9. nodaļa. Spēlējam teātri. Kas ir teātris? 160. uzd. 3. Raksturo dažādus aktierus! Izmanto dotās aktiera profesijai nepieciešamās prasmes un īpašības! 161. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 4. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata
Mācību joma
1. deklinācija (-s, -š)
,
4. deklinācija (-a)
,
Darbības vārdi ar noteiktā formā sekojošu vārdu (darīt ko?, spēlēties ar ko? dot kam? u. c.)
,
Darbības vārds
,
Īpašības vārds
,
Lietvārds
,
Nenoteiktā galotne (-s, -a)
,
Nominatīvs (kas?)
,
Vienskaitlis
Valodas līmenis
B1
,
B2
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Profesijas un nodarbes
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Marševska Iveta
,
Neilande Svetlana
,
Pamiljane Laima
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
6. Ziemas prieki. 6.3. Kādā ziemas vakarā. 21. uzd. 21.1. Atmini mīklas par ziemu! Ieraksti lodziņos trūkstošos atminējuma burtus! 29. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
7. nodaļa. Kas tu būsi? Es būšu… Profesiju pasaulē. 117. uzd. 4. Uzraksti: kas ir un ko dara attēlos redzamie profesiju pārstāvji? Raksti teikumus abās dzimtēs un skaitļos! 116. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
8. nodaļa. Skaitļu pasaulē. Kas? Kur? Kad? 148. uzd. 2. Informācija Ginesa rekordu grāmatā par slavenāko suni, visresnāko kaķi un Hariju Poteru. Izraksti faktus atbilstoši jautājumiem: Kas?, Kad?, Kur?, Kas notika? 151. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
7. nodaļa. Kas tu būsi? Es būšu… Profesiju pasaulē. 122. uzd. 1. Nodarbes un profesijas agrāk un tagad. Nosaki darbības vārdu laiku – tagadni vai pagātni – grāmatas „Tatu un Patu iepazīst profesijas” fragmentā! 119., 120. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt