Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Daļa un veselums. Daba. Vingrinājums “Atceries!”. Mērķi, personības ieguvums, metodiskie ieteikumi, papildu informācija. 22. lpp.
Resurss
Domātprieks. Skolotāja grāmata
Mācību joma
Augi un dzīvnieki
,
Daba un ģeogrāfija
,
Latviešu valoda
,
Teritorija un daba
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide
,
Filosofija, domāšana
,
Ģimene, radi, draugi
,
Jūtas, emocijas
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Telpas, iekārtojums, saimniecība
,
Vērtības, ētika
Valodas prasme
Lasītprasme
Autors
Autoru kolektīvs
,
Burāne Krista
,
Rocēna Ieva
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrs
Materiāla izmantojums
Izpratne (jautājumi)
,
Jaunrades darbs, projekts
,
Metodiskais līdzeklis
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Daļa un veselums. Vēsture. Vēsturiskās personas. Projekts “Enciklopēdija”. Mērķi, personības ieguvums veseluma apjēgšanā un veidošanā, metodiskie ieteikumi. 26. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Vēsture. Patiesais vai izdomātais? Diskusiju tīkls “Kādām acīm skatīt vēsturi?” un eseja “Kā lasīt teikas?”. Mērķi; personības ieguvums sava viedokļa izveidē un aizstāvēšanā; metodiskie ieteikumi. 63. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Vēsture. Kā mēs atceramies? Vingrinājums “Mana atmiņa”. Mērķi; ieguvums personīgās pieredzes aktualizēšanā; metodiskie ieteikumi. 61. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Daļa un veselums. Vēsture. Vēsturiskās personas. Jautājumi pārrunām “Notikuma būtība”. Mērķi, personības ieguvums datu analīzē un viedokļa aizstāvēšanā. 26. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt