Skolotāja grāmata. Mācību satura apguves plānojums, mācību sasniegumu vērtēšanas sistēma. 16.–22. lpp.
Mācību joma
Apstākļa vārds, Ciešamā kārta, Darāmā kārta, Darbības vārds, Darbības vārdu raksturojums (konjugācijas, locīšana, laiks, persona, skaitlis, kārta, izteiksme, rekcija), Divdabis, Divdabja teiciens, Īpašības vārds, Laika (vakar), Leksikoloģija un semantika, Lielie sākuma burti, Lietišķie raksti, Lietvārds, Literatūra, Pakārtojuma (ka, jo), Pareizrakstība un pieturzīmes, Pavēles izteiksme (lai ir!), Prievārds, Saiklis, Sakārtojuma (un, bet), Salikts jaukts teikums, Salikts pakārtots teikums, Salikts sakārtots teikums, Salikts teikums, Savrupinājumi (...tur, lejā, ...), Skaitļa vārds, Skaitļa vārdu raksturojums (dzimte, skaitlis, locījums, galotnes, veidi), Slengs/žargonvārdi, Svešvārdi jeb internacionālismi, Tekstveide, Tiešā/netiešā runa un citāti, Tropi, Uzruna (Mīļais Juri!), Vienkāršs teikums, Vienlīdzīgi teikuma locekļi (kas un kas?), VietniekvārdsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Diagnostika, pārbaude, vērtēšana, Mācību plāns, programma, Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Skolotāja grāmata. 1. nodaļa. Es pasaulē – pasaule manī. 2. pielikums. Darba lapa. Fragments ”Es stāstu par sevi” no I. Grebzdes autobiogrāfiskā stāsta ”Tikai meitene”. Nosaki apgalvojuma patiesumu; sakārto teksta daļas atbilstošā secībā! (Klausīšanās teksts 29., 30. lpp.) 28., 29. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv