Cēloņi un sekas. Daba. Dabas aizsardzība. Jautājumi pārrunām “Piesārņojuma veidi”. 14. lpp.
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.10. Maņu iesaiste mācību procesā. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību joma. Skolēna darba lapa. 1.–3. uzd. Spēlējiet spēli ”Sastingušās ainas”: Veidojiet etīdi par kādas gleznas reprodukciju; vērtējiet tēlojumu; izmantojiet dotās frāzes! 206. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Māksla. Glezna kā spogulis. Uzdevums “Ko atklāj pašportrets?”. Rembranta gleznu analīze. 42. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv