Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Cēloņi un sekas. Māksla. Kā rodas mākslas darbi? Vingrinājums “Kā uzgleznot gleznu?”. I. Iltneres dzejolis. Jautājumi pārrunām “Noskaņas”. 30. lpp.
Resurss
Domātprieks. Skolēna grāmatas
Mācību joma
Dzeja
,
Glezniecība
,
Kultūra
,
Kultūras personības
,
Latviešu valoda
,
Literatūra
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vizuālā māksla
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Darbnīca, darbarīki, instrumenti
,
Filosofija, domāšana
,
Jūtas, emocijas
,
Profesijas un nodarbes
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Autoru kolektīvs
,
Burāne Krista
,
Rocēna Ieva
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrs
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Pirmais pasaules karš (1914–1918). Fragments no A. Čaka dziedājuma “Sprediķis Piņķu baznīcā”. J. Vācieša uzruna strēlniekiem. Nosaki apgalvojuma pareizumu atbilstoši tekstam! 16. lpp. Atbildes 19. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, www.visc.gov.lv
Vērtības. Mūzika. Mūzika kā vērtība. Prāta vētra “Kas ir vērtība?” un vingrinājums “Mūzika kā vērtība”. Laicīgās un mūžīgās vērtības. 64. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Vēsture. Patiesais vai izdomātais? Diskusiju tīkls “Kādām acīm skatīt vēsturi?” un eseja “Kā lasīt teikas?”. 28. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Laiks un telpa. Māksla. Telpa dabā un gleznā. Darbošanās “Telpa gleznā”. Izvērtē telpiskuma sajūtas panākšanu mākslinieku darbos! 48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt