1. Skolotāja portfolio teorētiskais pamatojums. 1.1. Valoda kā vērtība, valoda izziņai un domāšanai. 1.1.1. Valoda zināšanām un izaugsmei. Valoda kā izziņas instruments kompetenču pieejas īstenošanā. 8. lpp.
Mācību joma
Latviešu valodaValodas prasme
LasītprasmeAutors
Druviete InaIzdevējs
Latviešu valodas aģentūra, Valsts izglītības satura centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Skolotāja portfolio teorētiskais pamatojums. 1.3. Bilingvālās izglītības pamati. 1.3.3. Bilingvālā izglītība pasaules un Eiropas valstīs: ES nostādnes un dokumenti valodu saglabāšanai un apguvei; pētījums par valodu lietojumu Eiropas skolās; lasītprasmes pētījuma rezultāti; migrācija un minoritāšu valodas lietojums izglītībā. 40.–43. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Skolotāja portfolio teorētiskais pamatojums. 1.3. Bilingvālās izglītības pamati. 1.3.2. Bilingvālās izglītības programmu tipi: Pārejas, valodas saglabāšanas un kultūras bagātināšanas tips. Bilingvālās izglītības modeļu raksturojumi; CLIL pirmssākumi un metodes loma valodu apguvē. 35.–39. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Skolotāja portfolio teorētiskais pamatojums. 1.1. Valoda kā vērtība, valoda izziņai un domāšanai. 1.1.2. Valoda kā unikāla cilvēku sugas iezīme: Valodas attīstība; cilvēku un dzīvnieku valodas atšķirības; verbālās valodas funkcijas un iezīmes. 9.–12. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Skolotāja portfolio teorētiskais pamatojums. 1.2. Valodu apguve: pirmā un otrā valoda. 1.2.3. Kas ir bilingvisms: bilingvisms indivīda un sabiedrības līmenī; multilingvisma nozīme mūsdienu sabiedrībā; termina ‘bilingvs’ izpratne; bilingvisma attīstība bērniem. 29.–31. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv