1. Skolotāja portfolio teorētiskais pamatojums. 1.2. Valodu apguve: pirmā un otrā valoda. 1.2.3. Kas ir bilingvisms: bilingvisms indivīda un sabiedrības līmenī; multilingvisma nozīme mūsdienu sabiedrībā; termina ‘bilingvs’ izpratne; bilingvisma attīstība bērniem. 29.–31. lpp.
Autors
Druviete InaIzdevējs
Latviešu valodas aģentūra, Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Skolotāja portfolio teorētiskais pamatojums. 1.3. Bilingvālās izglītības pamati. 1.3.3. Bilingvālā izglītība pasaules un Eiropas valstīs: ES nostādnes un dokumenti valodu saglabāšanai un apguvei; pētījums par valodu lietojumu Eiropas skolās; lasītprasmes pētījuma rezultāti; migrācija un minoritāšu valodas lietojums izglītībā. 40.–43. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Skolotāja portfolio teorētiskais pamatojums. 1.3. Bilingvālās izglītības pamati. 1.3.4. Bilingvālā izglītība Latvijā: zinātniskais un normatīvais pamats. Valodas politika, tās mērķis; valsts valodas statuss; Valsts valodas likums; mazākumtautību izglītības sistēma, pāreja uz mācībām valsts valodā; Valsts valodas politikas pamatnostādnes. 43.–51. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Skolotāja portfolio teorētiskais pamatojums. 1.1. Valoda kā vērtība, valoda izziņai un domāšanai. 1.1.2. Valoda kā unikāla cilvēku sugas iezīme: Valodas attīstība; cilvēku un dzīvnieku valodas atšķirības; verbālās valodas funkcijas un iezīmes. 9.–12. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv