2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.14. Apzinātas starppriekšmetu saiknes veidošana sociālkultūras kompetences attīstīšanai. Starppriekšmetu saiknes piemērs „No Lielvārdes jostas līdz binārajam kodam”. Matemātikas mācību joma. Mācību mērķis un sasniedzamie rezultāti. Starppriekšmetu saikne. Metodiskie ieteikumi un kartīšu paraugi. 233., 234. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūra, Valsts izglītības satura centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.13. Vizītkaršu veidošana. Vizītkartes ”Ceļojums grādu tīklā” veidošana. Dabaszinību mācību joma. Skolēna darba lapa. 2. uzd. Nosaki objektus pēc to dotajām koordinātām! 224. lpp. Atbildes (Ziemeļeiropas dabas objekti). 225. lpp
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Daļa un veselums. Mūzika. Viens un vairāki mūzikas instrumenti. Jautājumi pārrunām “Kas ir orķestris?”. Uzdevums “Mūzikas instrumentu grupas”. Mērķi, personības ieguvums mūzikas izpratnē un pētniecisko prasmju attīstīšanā, metodiskie ieteikumi. 35. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv