6. Informācijas tehnoloģiju jēgpilna izmantošana. Kā skolēniem mācīt izvērtēt informācijas ticamību? Ieteikumi internetā pieejamās informācijas ticamības novērtēšanai; faktu atšķiršanai no viedokļa. 50., 51. lpp.
Temats
Tehnoloģijas, robotiValodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
6. Informācijas tehnoloģiju jēgpilna izmantošana. Kā mācību stundās izmantot viedtālruņus? Piemēri un metodiskie norādījumi: Īsziņas rakstīšana, stāstījuma veidošana; pasākuma plānošana; novēlējuma un lūguma rakstīšana. Atgriezeniskās saites nodrošināšana viedtālruņa lietotnēs. 52. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
7. Labās prakses piemēri: latviešu valodas mācību stunda sākumizglītībā. Mācību stundas organizēšana; Ganjē deviņu mācīšanās notikumu modelis. Stundas piemērs un metodiskie ieteikumi 3. klasē ”Kā uzrakstīt ziņu?”: Attīstāmās prasmes; sasniedzamais rezultāts; stundas posmi; skolēna un skolotāja darbības. 55., 56. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv