6. Informācijas tehnoloģiju jēgpilna izmantošana. Kā skolēniem mācīt izvērtēt informācijas ticamību? Ieteikumi internetā pieejamās informācijas ticamības novērtēšanai; faktu atšķiršanai no viedokļa. 50., 51. lpp.
Temats
Tehnoloģijas, robotiValodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
7. Labās prakses piemēri: latviešu valodas mācību stunda sākumizglītībā. Mācību stundas organizēšana; Ganjē deviņu mācīšanās notikumu modelis. Stundas piemērs un metodiskie ieteikumi 3. klasē ”Kā uzrakstīt ziņu?”: Attīstāmās prasmes; sasniedzamais rezultāts; stundas posmi; skolēna un skolotāja darbības. 55., 56. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. Kompleksie uzdevumi. Risināšanas varianti. Uzdevuma piemērs. Skolas somas svars un kā to samazināt. Uzdevuma mērķis un sasniedzamais rezultāts, starppriekšmetu saikne un ieteikumi darba organizēšanai: prognozēšana un plānošana; eksperimentēšana; rezultātu analīze, prezentēšana; ieteikumi tālākai darbībai. 34.–36. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv