Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
1. Kā pētīt un saglabāt vēstures liecības? Stāstījums par ģimenes vēsturi. Aktivitāte faktu un viedokļu nošķiršanai. 14.-15. lpp.
Resurss
Sociālās zinības 5. klasē. Metodiskais līdzeklis valodas un satura apguvei lingvistiski neviendabīgā vidē
Mācību joma
Dzimtas koks, dzīvesstāsti
,
Indivīds, ģimene, dzimtas vēsture
,
Latviešu valoda
,
Personības veidošanās, identitāte
,
Salikts teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Tekstveide
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vēsturiskā atmiņa un apziņa
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
Temats
Filosofija, domāšana
,
Ģimene, radi, draugi
,
Jūtas, emocijas
Valodas prasme
Klausīšanās prasme
,
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
,
Runātprasme
Autors
Asare Baiba
,
Bergmane Annija
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Izpratne (jautājumi)
,
Metodiskais līdzeklis
,
Spēle, aktivitāte
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
2. Kā darbojas sociālās grupas dažādos laikos? Kas raksturo sociālās grupas? 2. Attēlu un aprakstu materiāla izmantošanas norādījumi. 14. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Kā pētīt un saglabāt vēstures liecības? Fakts un tam atbilstošie viedokļi. Grupas aktivitāte faktu un viedokļu nošķiršanai. 14.-15. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. Kā kļūt lepnuma vērtiem kopienā? Cilvēka rakstura īpašību atpazīšana. Darbalapa. Nosaki: kādas īpašības atklājas dotajās situācijās? 53. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Kā pētīt un saglabāt vēstures liecības? Manas ģimenes vēstures avots. Norādījumi ģimenes vēstures muzeja veidošanai. 13.-14. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt