Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
2. Kā izzināt sava novada, tuvākās apkārtnes vēsturi? Kultūras pieminekļi. Krustvārdu mīklā ietverto jēdzienu skaidrojumi. 53. lpp.
Resurss
Sociālās zinības 5. klasē. Metodiskais līdzeklis valodas un satura apguvei lingvistiski neviendabīgā vidē
Mācību joma
Arhitektūra un ainavas
,
Kultūra
,
Kultūrvēsturiski nozīmīgas reālijas
,
Latviešu valoda
,
Lietvārds
,
Pilis, pilskalni
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Tēlniecība
,
Termini
,
Vārdkopas (plats ceļš, palīdzu mammai)
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vienkāršs teikums
,
Vizuālā māksla
Valodas līmenis
B2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
Temats
Apģērbs, apavi, rotaslietas, mode
,
Telpas, iekārtojums, saimniecība
Valodas prasme
Lasītprasme
Autors
Asare Baiba
,
Bergmane Annija
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Izpratne (jautājumi)
,
Uzskates materiāls, tabula, atgādne
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
2. Kā izzināt sava novada, tuvākās apkārtnes vēsturi? Kultūras pieminekļi. Vārdu krājums un norādījumi krustvārdu mīklas minēšanai. 20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Sabiedrība aizvēsturē. Paleolīts, mezolīts, neolīts. Uzdevumi pēc informācijas iegūšanas. 4. uzd. Pierādi, kurš laikmeta posms attēlots zīmējumos! Izmanto atslēgvārdus un iesāktos teikumus! 17., 18. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Kā darbojas sociālās grupas dažādos laikos? Sociālā grupa ‘bērni’ agrāk un tagad. Darbalapa. 2. Zemnieka dēla dzīve lauku mājā 19. gadsimtā. Iekrāso tekstā bērna dzīvi raksturojošos teikumus! 42. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Hercogistes un lielvalstu varas laiks Latvijas teritorijā. 1., 1.1. uzd. Izpēti Gaujienas muižas plānojumu! Apzīmējumu skaidrojumos nosaki nozīmes izpratnei svarīgus vārdus! 35.–37. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt