1. Kā pētīt un saglabāt vēstures liecības? Kas? Kur? Kad? Ko? Kāpēc? Norādījumi nodarbībā pētāmajiem vēstures avotiem. Pārskata tabulas aizpildīšanas paraugs. 11.-12. lpp.
Mācību joma
Brīvvalsts laiks (1918-1939), Dziesmotā revolūcija (1986-1990) un neatkarības atgūšana, Indivīds, ģimene, dzimtas vēsture, Jautājuma teikums (?), Latviešu valoda, Lietvārds, Stāstījuma teikums (.), Tekstveide, Termini, Vārdkopas (plats ceļš, palīdzu mammai), Vēsture un sociālās zinības, Vēsturiskā atmiņa un apziņa, Vienkāršs teikumsVecums
11-12 gadiIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Izpratne (jautājumi), Metodiskais līdzeklis, Uzskates materiāls, tabula, atgādne, Vārdu krājumsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Kā pētīt un saglabāt vēstures liecības? Vēstures avoti 2. Darbalapa nodarbībā pētāmajām vēstures liecībām. 40. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Kā mēra laika ritējumu un pārmaiņas tajā? Cēloņi un sekas. Darbalapa. 1. Atrodi katram cēlonim atbilstošas sekas! 28. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv