Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
1.nod. Leģendas. Indriķa Livonijas hronika. Pēclasīšanas uzdevumi: 21.4.-21.5. uzd. Atstāstījuma izteiksme. Darbības vārdu formas noteikšana, veidošana un pareizās atbildes. 23. lpp.
Resurss
Ko pasaka pasaka? Skolotāja grāmata
Mācību joma
Atgriezeniskie (-ties)
,
Atstāstījuma izteiksme (esot)
,
Darbības vārds
,
I konjugācija (ēst, ņemt)
,
II konjugācija (dzīvoju-dzīvoju)
,
III konjugācija (lasu-lasīju)
,
Kristīgās ticības izplatīšana
,
Krusta kari (1096-1270)
,
Latviešu valoda
,
Vēsture un sociālās zinības
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
15-17 gadi
,
18+
Temats
Baznīca, reliģija
,
Latvija, cilvēki, notikumi
,
Profesijas un nodarbes
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Briedis Raimonds
,
Silova Rita
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Metodiskais līdzeklis
,
Temata izklāsts, teorija
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
5.nod. K. Skalbe “Pasaka par vērdiņu”. Pēclasīšanas uzdevumi. 4.4.4. uzd. Seno arodi ielu nosaukumos. Atrodi tos Vecrīgas kartē! 67. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1.nod. Leģendas. Indriķa Livonijas hronika. Teksts “Tacita “Ģermānija”. Fragments”. Uzdevumi lasīšanas laikā: 8.1. uzd. Senās baltu ciltis un citas indoeiropiešu tautu grupas, to raksturojums. Teksta kartītes pareizai rekonstrukcijai. 31. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
5.nod. K. Skalbe “Pasaka par vērdiņu”. Uzdevumi lasīšanas laikā. 2.1. uzd. Teksta klausīšanās un sadaļu virsrakstu izvēle. Pareizās atbildes. 63. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1.nod. Leģendas. Indriķa Livonijas hronika. Turaidas Kaupo pie pāvesta Innocenta. Uzdevumi lasīšanas laikā. 22.2. Personu vārdu, vietu nosaukumu, cilšu un tautu apzīmējumu atrašana tekstā. Uzdevums un pareizās atbildes. 25. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt