1. Rakstītprasmes pilnveidošanas faktori un nosacījumi. 1.2. Pusaudžu psihiskās un emocionālās īpatnības, vajadzības, intereses, uztveres un mācīšanās īpatnības: Spēju attīstības īpatnības; ieteikumi skolotājiem attiecībās ar pusaudžiem. 9.–12. lpp.
Valodas prasme
RakstītprasmeIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
3. Mācīšanās iedziļinoties: no teorētiskiem aspektiem līdz praktiskiem piemēriem. Domāšanas darbības un to raksturojums: Interpretēšana, jēdziena skaidrojums. Darbs ar vārdiem. Uzdevumu veidi un metodiskie ieteikumi: Vārdu bankas veidošana. 21., 22. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Mācīšanās mācīties un sevis izzināšana latviešu valodas prasmju attīstības kontekstā. 2.2.1. Pašmotivācijas stratēģijas: Pašefektivitāte; darbības vadība un emociju regulēšana. Kā turpināt darbu, kad vairs negribas strādāt? Kā rīkoties, ja klasesbiedrs traucē strādāt? Metodiskie ieteikumi un darbību piemēri. 13. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv