1. Rakstītprasmes pilnveidošanas faktori un nosacījumi. 1.2. Pusaudžu psihiskās un emocionālās īpatnības, vajadzības, intereses, uztveres un mācīšanās īpatnības: Spēju attīstības īpatnības; ieteikumi skolotājiem attiecībās ar pusaudžiem. 9.–12. lpp.
Valodas prasme
RakstītprasmeIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Mācīšanās mācīties un sevis izzināšana latviešu valodas prasmju attīstības kontekstā. 2.2.1. Pašmotivācijas stratēģijas: Pašefektivitāte; darbības vadība un emociju regulēšana. Kā turpināt darbu, kad vairs negribas strādāt? Kā rīkoties, ja klasesbiedrs traucē strādāt? Metodiskie ieteikumi un darbību piemēri. 13. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3. Mācīšanās iedziļinoties: no teorētiskiem aspektiem līdz praktiskiem piemēriem. Domāšanas darbības un to raksturojums: Interpretēšana, jēdziena skaidrojums. Darbs ar vārdiem. Uzdevumu veidi un metodiskie ieteikumi: Vārdu bankas veidošana. 21., 22. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv