19. gadsimta beigas un 20. gadsimta sākums (līdz 1914. gadam). Kultūrvēstures iezīmes: jūgendstils, neoromantiskais modernisms mākslā, literatūrā un mūzikā paustās idejas. 2.-3. lpp.
Mācību joma
1905. gada revolūcija, boļševisms, Arhitektūra un ainavas, Aspazija, Brigadere Anna, Ceļš uz brīvvalsti un valsts dibināšana, Dārziņš Emīls, Dzeja, Dziesmas, Glezniecība, Jaunā strāva (19.gs. 80.gadi), Komponisti, Kultūra, Kultūras personības, Kultūrvēsturiski nozīmīgas reālijas, Latviešu valoda, Literatūra, Luga, Mākslas virzieni, Modernisms, Mūzika, Purvītis Vilhelms, Rainis, Romāns, Romantisms, Rozentāls Janis, Tēlniecība, Uguns un Nakts, Valstiskās vērtības, demokrātija, cilvēktiesības, Veidenbaums Eduards, Vēsture un sociālās zinības, Vizuālā mākslaTemats
Vērtības, ētikaValodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Vērtības. Vēsture. Cilvēka vērtības. Uzdevums “Kurš ir brīvs?” Senās Ēģiptes sabiedrības kārtu pienākumi un iespējas. Mērķi; personības ieguvums informācijas apkopošanās un analizēšanas prasmju attīstīšanā; metodiskie ieteikumi. Brīvības jēdziena skaidrojums filosofijā. 98. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv