Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
2. Kā darbojas sociālās grupas dažādos laikos? Sociālā grupa ‘bērni’ agrāk un tagad. Pienākumu un vērtību izpratnes veidošanas nodarbības darba gaita. 15. lpp.
Resurss
Sociālās zinības 4. klasē. Metodiskais līdzeklis valodas un satura apguvei lingvistiski neviendabīgā vidē
Mācību joma
1. persona (es, mēs)
,
3. persona (viņš/-a, viņi/-as)
,
Darbības vārds
,
Īstenības izteiksme (ir)
,
Latviešu valoda
,
Lietvārds
,
Personas forma
,
Salikts teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Tagadnes laiks
,
Teikuma locekļu saistīšana
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
A2
,
B1
,
B2
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide
,
Ģimene, radi, draugi
,
Izglītība un skolas
,
Vērtības, ētika
Valodas prasme
Klausīšanās prasme
,
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
,
Runātprasme
Autors
Bergmane Annija
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Izpratne (jautājumi)
,
Metodiskais līdzeklis
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
2. Kā darbojas sociālās grupas dažādos laikos? Kādas ir sociālo grupu vērtības? Vērtību izpratnes veidošanas nodarbības darba gaita. 14.-15. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Kā darbojas sociālās grupas dažādos laikos? Kādas ir sociālo grupu vērtības? Darbalapa. 3. Nosaki attēlā redzamo sociālo grupu un pieraksti tai trīs atbilstošas vērtības! 40. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. Kā raksturot uzņēmējdarbību? Problēma un risinājums. Problēmsituāciju izpratnes un risinājumu meklēšanas nodarbības norādījumi un metodiskie varianti. 18. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. Kā raksturot uzņēmējdarbību? Produkta pielāgošana mērķauditorijai. Norādījumi dažādu klientu ūdens pudeles apraksta izveides nodarbībai. 18. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt