Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
2. Kā izzināt sava novada, tuvākās apkārtnes vēsturi? Manas ģimenes notikuma cēloņi un sekas. Nodarbības gaitas izklāsts. 17. lpp.
Resurss
Sociālās zinības 5. klasē. Metodiskais līdzeklis valodas un satura apguvei lingvistiski neviendabīgā vidē
Mācību joma
Dzimtas koks, dzīvesstāsti
,
Indivīds, ģimene, dzimtas vēsture
,
Latviešu valoda
,
Lietvārds
,
Personības veidošanās, identitāte
,
Salikts jaukts teikums
,
Salikts teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Tekstveide
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
Temats
Filosofija, domāšana
,
Ģimene, radi, draugi
,
Izglītība un skolas
,
Jūtas, emocijas
,
Mājas, dzīvesvieta
,
Profesijas un nodarbes
,
Transports, ceļošana
,
Veselība un medicīna
Valodas prasme
Rakstītprasme
,
Runātprasme
Autors
Asare Baiba
,
Bergmane Annija
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Izpratne (jautājumi)
,
Metodiskais līdzeklis
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
1. Kā pētīt un saglabāt vēstures liecības? Fakts un tam atbilstošie viedokļi. Grupas aktivitāte faktu un viedokļu nošķiršanai. 14.-15. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Kā darbojas sociālās grupas dažādos laikos? Sociālā grupa ‘bērni’ agrāk un tagad. Darbalapa. 1. Puiša dzīve Latvijas laukos 20. gadsimta otrajā pusē. Iekrāso tekstā bērna dzīvi raksturojošos teikumus! 43. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
5. Kā plānot un patērēt resursus saprātīgi? Mans budžets. Aizpildi tabulu par saviem ienākumiem un izdevumiem! Papildini secinājumu teikumus! 60. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Dabas šķēršļi pasaules izzināšanai un priekšnoteikumi to pārvarēšanai. Ievieto vārdu savienojumos atbilstošās no dotajām lietvārdu gramatiskajām formām! 18. ekrāns
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt