2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.14. Apzinātas starppriekšmetu saiknes veidošana sociālkultūras kompetences attīstīšanai. Praktiskais darbs ”Latviešu ornamenti datora acīm”. Matemātikas mācību joma. 3. Jumis. 3. uzd. Veido latvisko ornamentu ar matemātisko programmu GeoGebra! 257.–259. lpp.
Autors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūra, Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.14. Apzinātas starppriekšmetu saiknes veidošana sociālkultūras kompetences attīstīšanai. Praktiskais darbs ”Latviešu ornamenti datora acīm”. Matemātikas mācību joma. Mācību mērķis un sasniedzamie rezultāti. Starppriekšmetu saikne. Metodiskie ieteikumi un dažādas grūtības pakāpes uzdevumu varianti, vērtēšana. 248., 249. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.14. Apzinātas starppriekšmetu saiknes veidošana sociālkultūras kompetences attīstīšanai. Starppriekšmetu saiknes piemērs „No Lielvārdes jostas līdz binārajam kodam”. Matemātikas mācību joma. Praktiskais darbs. Skolēna darba lapa. 3. variants. 2. uzd. Pēc binārajā sistēmā kodētiem skaitļiem nosaki, ko simbolizē rakstu zīme Ūsiņš! 245. lpp. Atbildes 247. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv