2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.4. Metode ”Zinu, vēl nezinu, jautājums”. Sociālā un pilsoniskā joma. Teksts ”Molotova – Rībentropa pakts”. Atzīmē zināmo, jauno un nezināmo informāciju! 185. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūra, Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Jākobs Lange. Luterāņu garīdznieks, tulkotājs un leksikogrāfs. Ieguldījums latviešu rakstu valodas attīstīšanā, vācu–latviešu vārdnīcas sastādīšanā, garīgu un laicīgu tekstu tulkošanā un izdošanā, un kultūras pētīšanā. Dzīves gājuma apraksts, attēli, nozīmīgākie darbi.
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, www.lingvistiskakarte.lv
Pauls Ariste. Somugru, lībiešu un latviešu valodnieks un pedagogs, etnogrāfiskā materiāla vācējs. Dzīves gājuma apraksts, attēli, nozīmīgākie darbi.
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, www.lingvistiskakarte.lv