Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
3. Literatūra. 3.4. Emocijās un līdzpārdzīvojumā. Uzdevums: I. Šlāpina dzejolis “Turpinot Vērdiņu”. Atrodi deminutīvus, atskaņas, anaforas! 71.-72. lpp.
Resurss
Kritisko domāšanu attīstoši teksti un uzdevumi literatūrā. Skolēna grāmata
Mācību joma
Deminutīvi
,
Dzeja
,
Latviešu valoda
,
Lietvārds
,
Literatūra
,
Tēlainās izteiksmes līdzekļi
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
15-17 gadi
,
18+
Temats
Ēšana un ēdieni, dzērieni
,
Jūtas, emocijas
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Bušmanis Māris
,
Mudele Inga
,
Šlāpins Ilmārs
,
Vērdiņš Kārlis
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
3. Literatūra. 3.4. Emocijās un līdzpārdzīvojumā. Uzdevums: Sameklē un izlasi kādus no 50 pēdējo gadu labāko mīlestības motīvam veltīto dzejoļu izlasē iekļautajiem dzejoļiem! Analizē un radoši apstrādā kādu no dzejoļiem! 71.-72. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3. Literatūra. 3.4. Emocijās un līdzpārdzīvojumā. Uzdevums. R. Blaumaņa “Purva bridējs”. H. Ibsena lugas “Pērs Gints” ietekme latviešu literatūrā. Tēlu psihiskās dzīves – prāta, gribas un jūtu – atspoguļojuma analīze. 66.–68. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. nod. “Emociju virpulī”. 12. uzd. K. Vērdiņš “Grāmata” (latviešu un krievu val.). Dzejprozas iezīmes. Darba analīze: galvenā doma, frazeoloģismu izmantojums. 19.-21. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, valoda.lv
3. Literatūra. 3.4. Emocijās un līdzpārdzīvojumā. Intervijas fragments ar K. Vērdiņu. Uzdevums: Tulko un izvērtē K. Vērdiņa dzejoļa “Come to Me” tulkojumu! 69.-71. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt