3. nodaļa. Mūsmājas. Es un mana ģimene. 37. uzd. 1.–4. Dērsliju ģimenes apraksts no Dž. K. Roulingas grāmatas „Harijs Poters un Filozofu akmens”: Teksta izpratnes jautājumi. Nosaki darbības vārsu sastāvu un konjugāciju! 34.–36.lpp.
Mācību joma
3. persona (viņš/-a, viņi/-as), Atgriezeniskie (-ties), Darbības vārdi ar noteiktā formā sekojošu vārdu (darīt ko?, spēlēties ar ko? dot kam? u. c.), Darbības vārdi ar priedēkli (at-; pie-), Darbības vārds, I konjugācija (ēst, ņemt), II konjugācija (dzīvoju-dzīvoju), III konjugācija (lasu-lasīju), Īstenības izteiksme (ir), Leksikoloģija un semantika, Literatūra, Nekārtnie (būt, iet, dot), Pagātnes laiks, RomānsValodas līmenis
B2Izdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
4. nodaļa. Cilvēkam vajag suni. Man ir suns. 65. uzd. 1.–3. Pastāsti par attēlos redzamo suņu izskatu! Izmanto dotos īpašības vārdus un vārdu savienojumus! Veido stāstījumu par iedomātu suni, izmanto dotos vārdu savienojumus ar apstākļa vārdiem! 69. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 1. nodaļa. Varu, protu, uzdrīkstos… 3. pielikums. Pārbaudes darbs. Klausīšanās teksts M. Runguļa darba ”SirSniņSala” fragments par mātes un meitas konfliktu: Atrodi sinonīmus; nosaki tekstā vēstīto; nosaki varones īpašības; vērtē rīcību! Metodiskie ieteikumi. Vērtēšana. 21.–24. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv