4. Ieteikumi skolotājiem rakstītprasmes apguvē. 4.1. Mācību uzdevumu noteikumu izpratne. Piemēri uzdevumu noteikumu izpratnei un rakstīšanas prasmes attīstīšanai. 1. Formulēt jēdziena definīciju: Formulēšanas nosacījumi; pareizu un nepareizu formulējumu piemēri. 31. lpp.
Temats
MatemātikaValodas prasme
RakstītprasmeIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums, Metodiskais līdzeklis, Uzskates materiāls, tabula, atgādneAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
4. Ieteikumi skolotājiem rakstītprasmes apguvē. 4.1. Mācību uzdevumu noteikumu izpratne. Piemēri uzdevumu noteikumu izpratnei un rakstīšanas prasmes attīstīšanai. 5. Salīdzināt: Salīdzināšanas jēdziena un prasmes skaidrojums; salīdzināšanas prasmes matemātikā. 41. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. Ieteikumi skolotājiem rakstītprasmes apguvē. 4.1. Mācību uzdevumu noteikumu izpratne. Piemēri uzdevumu noteikumu izpratnei un rakstīšanas prasmes attīstīšanai. 2. Pamatot: Metodiski ieteikumi pamatošanas prasmju veidošanā; teikumu konstrukciju un uzdevumu piemēri. 32., 33. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv