Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
5. Kultūra un valoda. 14. Ieraksti kultūras institūciju nosaukumu vārdos lielo vai mazo sākuma burtu!
Resurss
e-Laipa. Latviešu valodas pašmācības līdzeklis pieaugušajiem
Mācību joma
Īpašības vārds
,
Kultūra
,
Latviešu valoda
,
Lielie sākuma burti
,
Lietvārds
,
Noteiktā galotne (-ais, -ā)
,
Pareizrakstība un pieturzīmes
,
Vārdkopas (plats ceļš, palīdzu mammai)
Valodas līmenis
B2
,
C1
,
C2
Vecums
13-14 gadi
,
15-17 gadi
,
18+
Temats
Teātri, kino, koncerti, muzeji
Valodas prasme
Rakstītprasme
Autors
Auziņa Ilze
,
Berķe Maija
,
Lazareva Anta
,
Šalme Arvils
,
Vaivade Vineta
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Interaktīvs mācību līdzeklis
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne
elaipa.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
3. nodaļa. Iepazīsimies! Mēs esam kaimiņi! Tur, ziemeļos… 38. uzd. 2., 3. T. Jānsones darba „Bīstamā vasara” fragments par tēla nokļūšanu teātra noliktavā. Atbildi uz teksta izpratnes jautājumu saliktos teikumos! 37., 38. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 7. nodaļa. Muzejs – tas ir interesanti. 3. pielikums. Atstāstījums. Muzejs ar dzīvo jumtu. Par zaļās arhitektūras projektu – Dabas muzeju Sanfrancisko. Metodiskie ieteikumi. 95., 96. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3. nodaļa. Iepazīsimies! Mēs esam kaimiņi! Tur, ziemeļos… 38. uzd. 4.–6. T. Jānsones darba „Bīstamā vasara” fragments par tēla nokļūšanu teātra noliktavā. Izraksti lietvārdus, pārveido vienskaitļa nominatīvā un sagrupē pa deklinācijām! 38. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 7. nodaļa. Muzejs – tas ir interesanti. 5. pielikums. Darba lapa. Teksts ”Kāds ir moderns muzejs?” par Londonas muzejiem. Veido jautājumus par tekstu; nosaki vietniekvārdus, to grupu! 99., 100. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt