6. Informācijas tehnoloģiju jēgpilna izmantošana. Pētījumu rezultāti par IT izmantojumu un nozīmi dažādos vecumos; mērķtiecīga IT rīku un resursu izmantojuma nozīme sākumskolā; digitālās lietpratības definīcija. 50. lpp.
Temats
Tehnoloģijas, robotiValodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
4. Kompleksie uzdevumi. Risināšanas varianti. Uzdevuma piemērs. Skolas somas svars un kā to samazināt. Uzdevuma mērķis un sasniedzamais rezultāts, starppriekšmetu saikne un ieteikumi darba organizēšanai: prognozēšana un plānošana; eksperimentēšana; rezultātu analīze, prezentēšana; ieteikumi tālākai darbībai. 34.–36. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
6. Informācijas tehnoloģiju jēgpilna izmantošana. Kā mācību stundās izmantot viedtālruņus? Piemēri un metodiskie norādījumi: Īsziņas rakstīšana, stāstījuma veidošana; pasākuma plānošana; novēlējuma un lūguma rakstīšana. Atgriezeniskās saites nodrošināšana viedtālruņa lietotnēs. 52. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv