Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
2. nodaļa. Rudens klāt! Braucam ekskursijā! 21. uzd. 2. Veido dialogu par gatavošanos ekskursijai! Izmanto dotās frāzes! 32. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 4. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata
Mācību joma
Akuzatīvs (ko?)
,
Jautājuma teikums (?)
,
Lietvārds
,
Nominatīvs (kas?)
,
Pamatojuma palīgteikums (jo)
,
Salikts pakārtots teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Teikuma locekļu saistīšana
,
Tekstveide
,
Tiešā/netiešā runa un citāti
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B1
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Apģērbs, apavi, rotaslietas, mode
,
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide
,
Telpas, iekārtojums, saimniecība
,
Transports, ceļošana
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Marševska Iveta
,
Neilande Svetlana
,
Pamiljane Laima
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
8. nodaļa. Skaitļu pasaulē. Kas? Kur? Kad? 152. uzd. 2. Īpašības vārdu salīdzināmo pakāpju veidošana. Salīdzini attēlotās preces pēc cenas, nepieciešamības, noderīguma! 153. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. nodaļa. Ap–čī! Slimība klāt. Kā nesaslimt? 65. uzd. 1., 2. Raksti atbildes uz jautājumiem atbilstoši informācijai tekstā par satiksmes noteikumu pārkāpumu! 71. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
7. Iepirkšanās, apģērbs, mode. 7.2. Parunāsim par modi! 11. uzd. 11.2., 11.3. Veic aptauju ”Kas šodien ir moderni?”! Izmanto dotos jautājumus! Apkopo rezultātus un pastāsti! Izmanto dotās frāzes! 41. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 1. nodaļa. Kad vasara pagājusi. 1. pielikums. Klausīšanās teksts. Fragments no S. Kūperes grāmatas „Virs jūras, zem akmens” par trīs bērnu piedzīvojumiem vasarā. Atstāsti tekstu! Izdomā turpinājumu! Metodiskie ieteikumi. 20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt