Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Bioloģija 7.-9. klasei II daļa. 2.1. Dzīvnieki, to nozīme dabā un cilvēka dzīvē. 2.2. uzd. Noskaidro zooloģijas apakšnozaru pētīšanas objektus! 52. lpp.
Resurss
LAT2 Mācību satura un valodas apguve bioloģijā 7.–9. klasei. Mācību līdzeklis skolēnam
Mācību joma
4. deklinācija (-a)
,
Augi un dzīvnieki
,
Daba un ģeogrāfija
,
Kukaiņi
,
Latviešu valoda
,
Lietvārds
,
Nominatīvs (kas?)
,
Putni
,
Savvaļas dzīvnieki
,
Svešvārdi jeb internacionālismi
,
Termini
,
Vienkāršs teikums
,
Zivis, rāpuļi, abinieki
Valodas līmenis
B2
,
C1
,
C2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
,
15-17 gadi
Temats
Zinātne, zinātnieki
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Dubovska Larisa
,
Pastare Ināra
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Bioloģija 7.-9. klasei II daļa. 2.3. Dzīvnieku sistemātika. 2.6. uzd. Izveido lāča zinātnisko raksturojumu! Savieto dotos taksonu nosaukumus ar atbilstošajiem atslēgas vārdiem! 55. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bioloģija 7.-9. klasei I daļa. 1.1. Bioloģija – zinātne par dzīvību. Makropasaule un mikropasaule. Valstis. 1.2. uzd. Bioloģijas nozaru nosaukumu izcelsme: grieķu valodas jēdzienu noskaidrošana, to nozīme latviešu valodā. 7. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bioloģija 7.-9. klasei III daļa. 3.3. Pētījums „Cilvēka anatomijas un fizioloģijas pielāgojumi dzīves videi”. 3.8. uzd. Pētījuma temata, datu reģistrēšana un apstrāde, rezultātu apkopojums un secinājumi. Vērtēšanas parametri. 93.-94. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bioloģija 7.-9. klasei I daļa. 1.6. Audi. Praktiskais darbs: Sīpola zvīņlapas epidermas šūnu uzbūve. Izpildi norādījumus, uzzīmē redzētās šūnas un to sastāvdaļas! Pieraksti nosaukumus! 14. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt