Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Bioloģija 7.-9. klasei II daļa. 2.4. Protistu valsts. Vienšūņi. Nosaki attēlos redzamo organismu dzīvnieku valsts piederību! 56. lpp.
Resurss
LAT2 Mācību satura un valodas apguve bioloģijā 7.–9. klasei. Mācību līdzeklis skolēnam
Mācību joma
6. deklinācija (-s)
,
Augi un dzīvnieki
,
Daba un ģeogrāfija
,
Ģenitīvs (kā?)
,
Latviešu valoda
,
Leksikoloģija un semantika
,
Lietvārds
,
Nominatīvs (kas?)
,
Puķes
,
Salikteņi
,
Savvaļas dzīvnieki
,
Sēnes
,
Svešvārdi jeb internacionālismi
,
Termini
,
Vārdkopas (plats ceļš, palīdzu mammai)
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
,
15-17 gadi
Temats
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Zinātne, zinātnieki
Valodas prasme
Rakstītprasme
Autors
Dubovska Larisa
,
Pastare Ināra
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Bioloģija 7.-9. klasei III daļa. 3.6. Asinis un asinsrites sistēma. 3.14. uzd. Zīmējumā norādi asinsrites uzbūves sastāvdaļas! Uzraksti asinsrites loku asins apgādes orgānus! 100. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bioloģija 7.-9. klasei III daļa. 3.13. Nervu sistēma. 3.29. uzd. Papildini nervu sistēmas iedalījuma shēmu pēc atrašanās vietas un inervācijas. 112. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bioloģija 7.-9. klasei III daļa. 3.3. Pētījums „Cilvēka anatomijas un fizioloģijas pielāgojumi dzīves videi”. 3.8. uzd. Pētījuma temata, datu reģistrēšana un apstrāde, rezultātu apkopojums un secinājumi. Vērtēšanas parametri. 93.-94. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bioloģija 7.-9. klasei I daļa. 1.18. Divdīgļlapju klases dzimtas. 1.46. uzd. Nosaki doto kultūraugu dzimtu un ziedu formulu! Paskaidro šo augu nozīmi cilvēka dzīvē! 40. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt