Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Cēloņi un sekas. Māksla. Kā rodas mākslas darbi? Vingrinājums “Kā uzgleznot gleznu?”. I. Iltneres dzejolis. Jautājumi pārrunām “Noskaņas”. 30. lpp.
Resurss
Domātprieks. Skolēna grāmatas
Mācību joma
Dzeja
,
Glezniecība
,
Kultūra
,
Kultūras personības
,
Latviešu valoda
,
Literatūra
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vizuālā māksla
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Darbnīca, darbarīki, instrumenti
,
Filosofija, domāšana
,
Jūtas, emocijas
,
Profesijas un nodarbes
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Autoru kolektīvs
,
Burāne Krista
,
Rocēna Ieva
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrs
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Cēloņi un sekas. Mūzika. Vingrinājums “Dažādi tautas mūzikas instrumenti”. Iedalījums un izmantojums. Izlasi tekstu un sagrupē minētos instrumentus! 51.-54. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Vērtības. Valoda. Mana un citas valodas. Uzdevums “Svešvalodas”. Lasi fragmentu no “Staburaga bērniem” un analizē svešvalodu apguvi! 34. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Valoda. Zīmes. Vingrinājums “Atšifrē zīmes!”. Asociāciju veidošana. Mērķi; personības ieguvums iztēles attīstīšanā; metodiskie ieteikumi. Informācija par piktogrammām un simboliem. 65.-66. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Prehistory of Latvia. Short Descrioption of the Early Metal Age: division; inhabitants and their occupations; the most important settlements–hillforts in the territory of Latvia. p.3
Uz materiālu
PDF fails, www.visc.gov.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt