Cēloņi un sekas. Māksla. Kādēļ man patīk, bet tev – nē? Vingrinājums “Ko katrs domā?”. Analizē H. Bidstrufa karikatūru “Glezna”! Jautājumi pārrunām “Uzskatu dažādība”. 34.-35. lpp.
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Esošais un neesošais. Vēsture. Patiesais vai izdomātais? Jautājumi pārrunām “Teikas un vēsture”. 27. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.10. Maņu iesaiste mācību procesā. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību joma. Sastingušās ainiņas: Drāmas paņēmiena raksturojums un izmantojums; metodiskie ieteikumi. 203. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv