Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Daļa un veselums. Daba. Teksts “Kas ir patiesība?”. Mērķi, personības ieguvums, papildu informācija par filosofu viedokļiem. 23. lpp.
Resurss
Domātprieks. Skolotāja grāmata
Mācību joma
Augi un dzīvnieki
,
Daba un ģeogrāfija
,
Latviešu valoda
,
Teritorija un daba
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Filosofija, domāšana
,
Vērtības, ētika
,
Zinātne, zinātnieki
Valodas prasme
Lasītprasme
Autors
Autoru kolektīvs
,
Burāne Krista
,
Rocēna Ieva
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrs
Materiāla izmantojums
Atsauces, informācija
,
Metodiskais līdzeklis
,
Teksts
,
Temata izklāsts, teorija
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Esošais un neesošais. Valoda. Kas ir valoda? Jautājumi pārrunām “Ir valoda – nav valoda”. Vingrinājums “Nebūt…”. Analizē J. Petera dzejoļa “Nebijis ar nebūsli” vārdus un esošās asociācijas! 38. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Daļa un veselums. Valoda. Jaunie vārdi valodā. Vingrinājums “Kas ir ‘kukaramba’?”. Mērķi, personības ieguvums interpretēšanas prasmju veidošanā, metodiskie ieteikumi. 29. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Laiks un telpa. Māksla. Uzdevums “Kas ir telpa?” un darbošanās “Kas rada telpu?”. Mērķi; personības ieguvums telpas dimensijas klātbūtnes izpratnei ikdienā; metodiskie ieteikumi. 86. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Daba. Dabas aizsardzība. Piesārņojums dabā. Vingrinājums “Cēloņi un sekas”. Mērķi, personības ieguvums cēloņu un seku dažādības analīzē, metodiskie ieteikumi. 41. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt