Daļa un veselums. Daba. Vingrinājums “Dzīvnieku valsts”. Mērķi, personības ieguvums pieredzes un kopsakarību noteikšanā. 23. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Laiks un telpa. Māksla. Mandala. Uzdevums “Mandala dabā” un “Mandala”. Kalačakras mandalas aplūkošana. Mērķi; personības ieguvums asociatīvās domāšanas un pašapceres attīstīšanā un koncentrēšanās spēju izkopšanā; metodiskie ieteikumi. Mandalas jēdziena skaidrojums. 85. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Māksla. Kādēļ man patīk, bet tev – nē? Vingrinājums “Ko katrs domā?”. H. Bidstrufa karikatūras “Glezna” analīze. Jautājumi pārrunām “Uzskatu dažādība”. Mērķi; personības ieguvums spriestspējas un gaumes attīstīšanā; metodiskie ieteikumi; filosofu atziņas par mākslas darba vērtību. 48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv