Daļa un veselums. Māksla. “Glezna no daļām”. Jautājumi pārrunām “Kas veido gleznu?”. Mērķi, personības ieguvums individuālā veikuma izvērtēšanā, informācija par P. Sezāna glezniecību. 30. lpp.
Temats
Filosofija, domāšanaValodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Kritiskas un radošas domāšanas attīstīšana. Hermeneitiskais aplis. 12. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Valoda. Klusēšana un klusums. Vingrinājums “Kad, kur un kāpēc cilvēki klusē?”. Klusēšanas situāciju analizēšana. Mērķi; personības ieguvums: analizēt un interpretēt; metodiskie ieteikumi. Informācija par klusuma metaforisko un semantisko nozīmi. 66. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv