Drāma kā metode latviešu valodas apguves procesā. Metodes skaidrojums. Spēles, rotaļas emociju iepazīšanai, vārdu apguvei, dialogu veidošanai. Vingrinājumi, pantomīmas, etīdes emociju, kustību attēlošanai. Izmantojamie materiāli. 2’40” – 1°09’45”
Resurss
Metodikas skola ''Pupa"Temats
Jūtas, emocijasIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Atsauces, informācija, Dziesma, rotaļa, Metodiskais līdzeklis, Scenārijs, Spēle, aktivitāte, Vārdu krājums, VideomateriālsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Etīdes mīmikas attīstīšanai. „Pēc lietus”. Ar mīmiku un kustībām parādi uzmanīgu attieksmi! Attēlo jautrību un prieku! 11. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Valoda. Klusēšana un klusums. Vingrinājums “Kad, kur un kāpēc cilvēki klusē?”. Klusēšanas situāciju analizēšana. Mērķi; personības ieguvums: analizēt un interpretēt; metodiskie ieteikumi. Informācija par klusuma metaforisko un semantisko nozīmi. 66. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Latvijas valstiskās neatkarības atjaunošana. Svarīgāko notikumu attēli ar īsiem aprakstiem. 1. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, www.visc.gov.lv