Drāma kā metode latviešu valodas apguves procesā. Metodes skaidrojums. Spēles, rotaļas emociju iepazīšanai, vārdu apguvei, dialogu veidošanai. Vingrinājumi, pantomīmas, etīdes emociju, kustību attēlošanai. Izmantojamie materiāli. 2’40” – 1°09’45”
Resurss
Metodikas skola ''Pupa"Temats
Jūtas, emocijasIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Atsauces, informācija, Dziesma, rotaļa, Metodiskais līdzeklis, Scenārijs, Spēle, aktivitāte, Vārdu krājums, VideomateriālsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Iepazīsimies! Tie esam mēs! Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 4. Informācija anketā. 98.lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Kāds es esmu? Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 4. Mans raksturs. 34. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.10. Maņu iesaiste mācību procesā. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību joma. Skolēna darba lapa. 1.–3. uzd. Aplūko J. Federa gleznu reprodukcijas; apraksti ainavu izraisītās asociācijas, izmanto vārdu savienojumus un frāzes; veido ainavai atbilstošu skaņu partitūru! 205. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv