Drāma kā metode latviešu valodas apguves procesā. Metodes skaidrojums. Spēles, rotaļas emociju iepazīšanai, vārdu apguvei, dialogu veidošanai. Vingrinājumi, pantomīmas, etīdes emociju, kustību attēlošanai. Izmantojamie materiāli. 2’40” – 1°09’45”
Resurss
Metodikas skola ''Pupa"Temats
Jūtas, emocijasIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Atsauces, informācija, Dziesma, rotaļa, Metodiskais līdzeklis, Scenārijs, Spēle, aktivitāte, Vārdu krājums, VideomateriālsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Vērtības. Daba. Vizuālā dienasgrāmata. Vingrinājums “Joki”. H. Bidstrupa karikatūras “Četri temperamenti” izvērtēšana. Mērķi; personības ieguvums citu cilvēku rīcības izpratnē un pareizas attieksmes veidošanā pret zaudējumu; metodiskie ieteikumi. 96.-97. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.10. Maņu iesaiste mācību procesā. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību joma. Skolēna darba lapa. 1.–4. uzd. Klausies skaņdarbu; apraksti ainas tavā iztēlē; skaidro skaņu rašanos; attēlo tās! 204. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv