Esošais un neesošais. Ievads. Vingrinājums “Esošais un neesošais”. Mērķi; personības ieguvums zināšanu pielietošanā jaunā situācijā; metodiskie ieteikumi; informācija par filosofu uzskatiem. 55. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Pētījums “Latviešu valodas apguvi ietekmējošie faktori un lietojuma vide”. Metodika un rezultāti skolēnu, vecāku un skolotāju, skolas administrācijas mērķa grupā: Valodu zināšanu pašnovērtējums; apguves iespējas un grūtības; lietojuma situācijas; valodu ”vērtīgums”; attieksme pret latviešu valodu un tās apguvi. Ekspertu viedokļi un latviešu valodas apguvi ietekmējošo faktoru apraksts. Kopsavilkums angļu un krievu valodā. 133 lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv