Esošais un neesošais. Matemātika. Negatīvie skaitļi. Jautājumi pārrunām “Kas ir negatīvie skaitļi?”. Mērķi; personības ieguvums abstraktās domāšanas attīstīšanā. Īsa informācija par negatīvo skaitļu jēdziena vēsturi. 71. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.13. Vizītkaršu veidošana. Vizītkartes ”Ceļojums grādu tīklā” veidošana. Dabaszinību mācību joma. Mācību mērķis. Sasniedzamie rezultāti. Metodiskie ieteikumi. 222., 223. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv