Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Esošais un neesošais. Matemātika. Skaitļi. Grupas pētījums “Skaitlis kā simbols”. Jautājumi pārrunām “Skaitlis kā zīme”. 49. lpp.
Resurss
Domātprieks. Skolēna grāmatas
Mācību joma
Latviešu valoda
,
Rakstu zīmes, simboli
,
Skaitļa vārds
,
Vēsture un sociālās zinības
Valodas līmenis
B2
,
C1
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Filosofija, domāšana
,
Skaitļi
Valodas prasme
Klausīšanās prasme
,
Runātprasme
Autors
Autoru kolektīvs
,
Burāne Krista
,
Rocēna Ieva
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrs
Materiāla izmantojums
Izpratne (jautājumi)
,
Pētījums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Esošais un neesošais. Daba. Vienradzis un citi retumi. Jautājumi pārrunām “Ko simbolizē dzīvnieki?”. Nosaki dzīvnieku un teiksmainu radījumu atšķirības! 12. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Mūzika. Kādēļ rodas mūzika? R. Paula/I. Lasmaņa dziesma “Ritums.” Jautājumi pārrunām “Labi darbi un labas domas”. 46.-47. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Valoda. Klusēšana un klusums. Vingrinājums “Kad, kur un kāpēc cilvēki klusē?”. Analizē klusēšanas situācijas! 37. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Valoda. Valodas rašanās un mainīgums. Pētījums “Mainīgie vārdi”. Jautājumi pārrunām “Vārdu rašanās un izzušana”. 26. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt