Esošais un neesošais. Valoda. Klusēšana un klusums. Vingrinājums “Kad, kur un kāpēc cilvēki klusē?”. Klusēšanas situāciju analizēšana. Mērķi; personības ieguvums: analizēt un interpretēt; metodiskie ieteikumi. Informācija par klusuma metaforisko un semantisko nozīmi. 66. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.4. Metode ”Zinu, vēl nezinu, jautājums”. Sociālā un pilsoniskā joma. Darbs ar tekstu ”Molotova – Rībentropa pakts”: Mācību mērķis un metodiskie ieteikumi teksta analīzei. 184., 185. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv